Chcete-li vrátit produkt v záruce, následujte postupujte podle následujících pokynů:
- Kontaktujte naši zákaznickou podporu;
- Dodejte naší zákaznické podpoře podrobnosti ohledně problému s obrázky/videem;
- Naši specialisté zákaznické podpory vám pomohou buďto opravou existujícího produktu, nebo vrácením peněz.
V případě náhrady:
- Zákazník bude požádán o zaslání produktu zpět v souladu s našimi zásadami pro vrácení zboží.
- Po obdržení produktu do našeho centra zkontrolujeme, zdali výrobek funguje tak, jak má a nabídneme možnost náhrady, či vrácení peněz podle našich zásad pro vrácení zboží.
Záruka nekryje následující situace:
- Jakýkoli produkt v balení je poškozen;
- Jednotka byla otevřena zevnitř a došlo k pokusu o opravdu;
- Zákazník nedodal důkazy o poruše.
- Zákazník nedodal doklad o nákupu (tj. email, či fakuturu)