Jakožto zákazník můžete vrátit či vyměnit jakoukoliv položku do 30 dnů od obdržení původní objednávky.
Mějte, prosím, na vědomí, že adresa, která je k dispozici na webových stránkách, NENÍ adresou určenou k reklamacím. V případě, že si přejete reklamovat zboží, kontaktujte nás nejprve na adrese [email protected]. Zašleme Vám detailní instrukce, jak zboží vrátit.
Mějte prosím na vědomí, že nejsme odpovědní za náklady spojené s vrácením zboží, pokud Vám zboží nebylo doručeno chybně.
Vezměte, prosím, na vědomí, že v následujících případech není možné produkt vrátit.
- Pokud produkt nebyl vrácen v prodejném stavu (škrábance a další poškození, chybějící díly, atd.)
- Od dodání zboží uplynulo 14 dní a důvod vrácení zboží nelze jasně identifikovat (zákazník nespolupracuje, nedodává informace, nedodává obrázky, atd.).
- Od dodání zboží uplynulo 14 dní a balíček byl otevřen.
Finanční kompenzace bude poskytnuta v následujících případech
- V případě nespolupráce s kurýrskou společností (např. odmítnutí objednávky při doručení, nedoručení v případě, že kurýr nedokáže balíček dodat, neposkytnutí dostatečných informací či dokumentace ohledně kurýrské společnosti) (pro jednopásmové a dvoupásmové 30%, pro třípásmové a pětipásmové 20%).
- V případě, že od dodání uběhlo 14 dnů vám bude účtován poplatek za doplnění zboží ve výši 20%.
Všechny produkty musejí být vráceny v původním stavu bez poškození (tj. bez škrábanců, rýh, promáčknutí, atd.). Je nutné vrátit všechny původní součástí produktu, včetně antén, kabelů, komponentů, manuálů a nepoškozeného balení.
- Před vrácením produktu je nutné, abyste nám zaslali obrázek krabice, ve které jsou původní předměty jasně viditelné.
- Reklamované zboží musí být umístěno v přepravní krabici tak, aby nedošlo k poškození jeho obalu.
- Na přepravní krabici musí být přesně napsáno číslo objednávky.
- Po vrácení zboží je vyžadováno sledovací číslo.
- Jakmile obdržíte podrobné pokyny se správnou adresou pro vrácení zboží, je nutné, abyste nám zboží do 14 dnů zaslali zpět. Ihned po odeslání zboží nám poskytněte číslo zásilky, a to ve zmíněné lhůtě. Pokud tak neučiníte, zamítnuto vrácení zboží. Jinými slovy vaši žádost o vrácení zboží nepřijmeme.
- Pokud obdržíte poškozený produkt, kontaktujte nás prosím a vyžádejte si pokyny k řešení tohoto problému. Poškozené zboží neakceptujeme k reklamaci.
- Pokud byste rádi zboží vrátili, ale nemůžete nám jej z jakéhokoliv důvodu doručit na naši adresu, je možnost vrácení peněz za objednávku na našem uvážení.
- Obrázky/videa produktů by měly být poskytnuty do 7 pracovních dnů po zadání dotazu na vrácení.
- Produkt musí být odeslán do 7 dnů po poskytnutí zpáteční adresy
Proces reklamace může trvat 2 až 6 týdnů od chvíle, kdy obdržíme váš balíček, zkontrolujeme vaše zboží a vrátíme Vám peníze.